Witamy na stronie naszego sklepu internetowego www.artdekorator.com.pl
poniżej przedstawimy Państwu jak należy dokonać zamówienia
Zakupy w kilku krokach:
1. Wybrany produkt należy umieścić w koszyku po najechaniu kursorem na ikonkę koszyk
2. Jeżeli są Państwo zainteresowani innym wariantem tego samego produktu np. kolor, rozmiar
prosimy o kliknięcie w obrazek produktu, gdzie pojawi się lista wysuwana a następnie zaznaczyć interesującą nas wersję np. wstążka satynowa- kolor czerwony, wybrać ilość metrów i dodać do koszyka
3. Wszystkie produkty do których chcieliby Państwo zamówić usługę np.
- grawerowanie
- haft
- nadruk na kubkach
- nadruk na koszulkach
- dedykację na wybranym prezencie
- dekoracyjne zapakowanie zakupionego prezentu
- imienne zaproszenia, kartki, albumy, książki
- poczta balonowa
- imienne pudełka na ciasto
- imienne bomboniery (szyszki) na ślub, komunię, chrzest, urodziny, podziękowania, firmowe i inne
- torebki prezentowe spersonalizowane lub z logo
- pudełka dekoracyjne z logo
- opłatki na tort z własnym napisem, zdjęciem
prosimy o zaznaczenie linku USŁUGA i wpisania w okienku Opis- treści wybranej przez Państwa zamówienia. Mogą się Państwo kontaktować w tej sprawie e mailowo na adres pracowni dekoratorsanok@intera.eu lub telefonicznie pod numer telefonu 50 28 69 027
Stany dostępności
stan dostępności w artdekorator.com.pl.
jeżeli widzimy, że w karcie produktu wyświetla nam się opis duża ilość oznacza to, że produkt jest dostępny i zostanie wysłany przy zamówieniu złożonym do godz 12.00 tego samego dnia, jeżeli widzimy inne oznaczenie zawsze skontaktujemy się z Państwem po złożeniu zamówienia w celu weryfikacji danego produktu.
Produkt który ma oznaczenie na zamówienie oznacza iż jest to produkt na specjale Państwa zamówienie lub łączy się z usługą. Realizacja takiego zamówienia jest z góry zaznaczana przy danym produkcie,
w przypadku produktów ze szczególnymi preferencjami termin ustalany jest indywidualnie z Klientem.
Sposoby płatności
Nasz sklep obsługuje płatności
- karty kredytowe
- PayPal
- przelew tradycyjny
Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
Logowania lub zmiany (jeżeli zapomnimy) hasła dokonujemy w zakładce Zaloguj lub Twoje konto.
Podglądu koszyka dokonujemy najeżdżając kursorem na ikonę koszyka